Nowa platforma usług i-BOK

 

i-BOK RPWiK Tychy S.A.

 

RPWiK Tychy S.A. informuje, iż do dyspozycji klientów posiadających podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę, przekazało Internetowe Biuro Obsługi Klienta (www.ibok.rpwik.tychy.pl), które pozwala na skorzystanie z opcji  e-odczytu i e-faktury, dostępu do aktualnych informacji dotyczących indywidualnego konta - rozliczeń, analiz, prowadzonych spraw, wiadomości SMS oraz na dokonywanie płatności elektronicznych.


Skorzystanie z usług e-odczytu i e-faktury pozwala na obniżenie opłaty abonamentowej.

 

i-BOK logo.png

Bądź w swych działaniach nowoczesny, ekologiczny i praktyczny. Dołącz do grona użytkowników naszego Internetowego Biura Obsługi Klienta, zaloguj się do i-BOK już dziś na stronie https://ibok.rpwik.tychy.pl/
Skorzystaj z funkcjonalności, które daje i-BOK tzn: e-faktura, e-odczyt,  płatności online, analiza zużycia wody, obsługa zgłoszeń, historia rozliczeń, serwis sms.

powrót