Zarząd Transportu Metropolitalnego, organizator transportu zbiorowego na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii przygotował specjalną ofertę dla pracodawców.
Zrównoważony transport to element realizowania zasad biznesu społecznie odpowiedzialnego. Celem ZTM jest nawiązanie współpracy z pracodawcami, tak aby firmy również podjęły aktywne działania w promocji komunikacji miejskiej wśród swoich pracowników.

Transport publiczny to w dużej mierze odpowiedź na współczesne problemy miast. Aktywny udział w propagowaniu tej świadomości to sygnał o podjęciu przez firmy odpowiedzialnych działań na rzecz poprawienia jakości naszej wspólnej przestrzeni. Znak realizacji zadań zmierzających do ograniczenia współczesnych problemów.
KORZYŚCI:
Wpisz się aktualne trendy, działaj w duchu CSR – inspiruj pracowników do wyborów wpływających na lepsze życie nas wszystkich.
- transport zbiorowy to nieodłączny element nowoczesnej metropolii,
- komunikacja miejska = nowoczesny styl życia,
- promocja komunikacji miejskiej to wyraz dbałości o środowisko,
- ograniczenie hałasu, smogu, korków.
Więcej?
- możliwość wykorzystania biletów jako benefitów - pracodawca sam decyduje, w jaki sposób będą realizowane rozliczenia wewnątrz przedsiębiorstwa i czy chce w jakiś sposób partycypować w koszcie biletów dla swoich pracowników,
- oszczędność na opłatach za miejsca parkingowe,
- możliwość redukcji kosztów związanych z samochodami służbowymi,
- możliwość skorzystania z nośników reklamowych gratis.

JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU?
Pracodawca przekazuje nam numery kart ŚKUP z informacją, jaki bilet ma być na każdej z nich zakodowany – płatność jest realizowana na podstawie faktury.
Do 3 dni od daty płatności, bilety zostają zdalnie zakodowane na wskazanych kartach.
Użytkownicy aktualizują swoje karty – przez aplikację lub bezpośrednio w pojazdach komunikacji miejskiej.
Przedsiębiorstwa, które w ciągu roku kupią bilety za określoną kwotę, będą miały możliwość skorzystania z oferowanych przez ZTM usług promocyjnych.
JAK NAWIĄZAĆ WSPÓŁPRACĘ?
Skontaktuj się z nami: Biuro Reklamy i Marketingu 32 74 38 403, 32 74 38 503, e-mail: reklama@metropoliaztm.pl.
WPISZ SIĘ W OBSZAR DZIAŁAŃ CSR - KOMUNIKACJA PUBLICZNA TO WYBÓR
Ekologiczny i skuteczny – jeden autobus może przewieźć tyle osób, ile znajduje się w kilkudziesięciu samochodach! Mniej samochodów to również oszczędność czasu, bo dzięki mniejszym korkom przejazd jest szybszy. Nie trzeba szukać miejsca do zaparkowania, ani tracić czasu w oczekiwaniu na wyjazd z centrum.
Efektywny – wybierając transport publiczny, można dojechać szybciej, zwłaszcza w przypadku przejazdów na najpopularniejszych trasach i dojazdów do centrów miast.
Modny – trend na korzystanie z alternatywnych środków transportu, w tym komunikacji miejskiej, jest coraz bardziej widoczny w największych światowych metropoliach.
Tańszy – koszty korzystania z transportu publicznego są niższe niż w przypadku transportu indywidualnego – własnym samochodem. Podróżując komunikacją miejską, płaci się tylko za bilet. Część kosztów transportu publicznego jest pokrywana z podatków, bo komunikacja miejska przyczynia się do polepszenia warunków wszystkich mieszkańców – nawet tych, którzy z niej nie korzystają.