Przypominamy o aktualizacji danych adresowych

W związku ze zbliżającą się akcją generowania decyzji podatkowych na 2025 rok, Referat Podatków i Opłat zwraca uwagę na aktualność danych adresowych/korespondencyjnych naszych podatników.

Dzięki poprawności danych adresowych do wysyłki korespondencji unikniecie Państwo awizowania przesyłek, braku informacji o kwocie rocznego podatku, a w następstwie tego np. upomnień. Konieczność aktualizacji adresu dotyczy w szczególności osób, które zmieniły dotychczasowe miejsce zamieszkania, osób które chcą kierować decyzje na inny niż dotychczas adres, czy przeprowadziły się na teren naszej gminy, ale nie zmieniły w podatkach adresu korespondencyjnego itp.

Informację o zmianie adresu można przekazać na załączonym formularzu, drogą elektroniczną, w tym mailową, lub osobiście w tut. urzędzie.

Przypominamy ponadto, że w przypadku oddania budynku do użytkowania, bądź rozpoczęcia jego użytkowania w 2024 roku należy powiadomić tut. organ podatkowy i wypełnić stosowny formularz podatkowy, celem prawidłowego ustalenia wysokości podatku na 2025 rok.

Załącznik:

powrót