Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Organizacyjnym i Spraw Społecznych w pełnym wymiarze czasu pracy

Wójt Gminy Wyry ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wyrach w Referacie Organizacyjnym i Spraw Społecznych w pełnym wymiarze czasu pracy.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 5 sierpnia 2024 r. do Sekretariatu Urzędu Gminy Wyry, ul. Główna 133, 43 -175 Wyry (I piętro) w formie pisemnej lub pocztą w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referat SO” lub drogą elektroniczną przez skrzynkę podawczą epuap.

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe, 
  2. co najmniej 2-letni staż pracy w administracji publicznej,  
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,  
  7. bardzo dobra organizacja pracy własnej,   
  8. komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dyskrecja,  
  9. wysoka kultura osobista,
  10. swobodne prowadzenie rozmów z klientami,
  11. znajomość przepisów: Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO).

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz przygotowywanie umów powierzenia mienia pracownikom. 
  2. Dokonywanie zgłoszeń pracowników na różnego rodzaju formy kształcenia i podnoszenia kalifikacji (szkolenia). 
  3. Zaopatrzenie w artykuły biurowe, tonery, środki czystości i ochrony osobistej oraz prowadzenie racjonalnej gospodarki nimi.  
  4. Obsługa punktu potwierdzającego profile zaufane.
  5. Przygotowywanie i aktualizacja informacji dla osób z niepełnosprawnościami.
  6. Przygotowywanie i aktualizacja wywieszek informacyjnych w budynku urzędu.
  7. Obsługa kancelaryjna urzędu przy wspomaganiu systemu informatycznego, w tym rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.  
  8. Bieżąca aktualizacja tablic urzędowych.  
  9. Obsługa poświadczeń własnoręczności podpisu.
  10. Przyjmowanie klientów i udzielanie informacji osobiście i telefonicznie.  
  11. Inne zadanie zlecone w ramach posiadanych kompetencji.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny,
  2. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w Urzędzie Gminy Wyry – Sekretariat, lub ze strony internetowej: http://bip.ugwyry.rekord.pl w zakładce rekrutacja / informacje ogólne)
  3. kopie dokumentów potwierdzające: wykształcenie, staż pracy, dodatkowe kwalifikacje,
  4. oświadczenia kandydata o: pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, posiadaniu obywatelstwa polskiego, zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
  5. kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Dodatkowe informacje można uzyskać u Sekretarza Gminy Wyry: (32) 325 68 02.

Pełne ogłoszenie o naborze: Gmina Wyry BIP - $Aktualny nabór 3327043 / Dokument nr 32367 (rekord.pl)

powrót