Wójt Gminy Wyry ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wyrach w Referacie Organizacyjnym i Spraw Społecznych w pełnym wymiarze czasu pracy.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 5 sierpnia 2024 r. do Sekretariatu Urzędu Gminy Wyry, ul. Główna 133, 43 -175 Wyry (I piętro) w formie pisemnej lub pocztą w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referat SO” lub drogą elektroniczną przez skrzynkę podawczą epuap.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2-letni staż pracy w administracji publicznej,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dyskrecja,
- wysoka kultura osobista,
- swobodne prowadzenie rozmów z klientami,
- znajomość przepisów: Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO).
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz przygotowywanie umów powierzenia mienia pracownikom.
- Dokonywanie zgłoszeń pracowników na różnego rodzaju formy kształcenia i podnoszenia kalifikacji (szkolenia).
- Zaopatrzenie w artykuły biurowe, tonery, środki czystości i ochrony osobistej oraz prowadzenie racjonalnej gospodarki nimi.
- Obsługa punktu potwierdzającego profile zaufane.
- Przygotowywanie i aktualizacja informacji dla osób z niepełnosprawnościami.
- Przygotowywanie i aktualizacja wywieszek informacyjnych w budynku urzędu.
- Obsługa kancelaryjna urzędu przy wspomaganiu systemu informatycznego, w tym rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Bieżąca aktualizacja tablic urzędowych.
- Obsługa poświadczeń własnoręczności podpisu.
- Przyjmowanie klientów i udzielanie informacji osobiście i telefonicznie.
- Inne zadanie zlecone w ramach posiadanych kompetencji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w Urzędzie Gminy Wyry – Sekretariat, lub ze strony internetowej: http://bip.ugwyry.rekord.pl w zakładce rekrutacja / informacje ogólne)
- kopie dokumentów potwierdzające: wykształcenie, staż pracy, dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenia kandydata o: pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, posiadaniu obywatelstwa polskiego, zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
- kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Dodatkowe informacje można uzyskać u Sekretarza Gminy Wyry: (32) 325 68 02.
Pełne ogłoszenie o naborze: Gmina Wyry BIP - $Aktualny nabór 3327043 / Dokument nr 32367 (rekord.pl)