Drodzy Mieszkańcy,
przypominamy o terminach płatności za wywóz odpadów komunalnych oraz o składaniu deklaracji za odpady.
Właściciele nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi, wielorodzinnymi oraz właściciel nieruchomości, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne wnoszą opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi z dołu, do 5- go dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym została wykonana usługa.
Termin opłaty za odpady za miesiąc grudzień upływa 5 stycznia 2016r.
Opłatę uiszczać można przelewem na konto bankowe (na indywidualny nr wskazany na przesłanym zawiadomieniu) lub gotówką w kasie Urzędu.
Jeżeli na nieruchomości właściciela nastąpiła zmiana ilości osób (urodzenie dziecka, zgon, zameldowanie), właściciel nieruchomości ma obowiązek zmiany deklaracji dot. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w ciągu 14 dni od daty nastąpienia zmiany.
Bardzo prosimy o przestrzeganie ww. uwag dotyczących gospodarki odpadami.