Organizacja pracy Urzędu Gminy Wyry od 25 maja

Organizacja pracy Urzędu Gminy Wyry od 25 maja

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, od poniedziałku przywrócona została możliwość osobistego załatwiania spraw w urzędach. Urząd Gminy Wyry jest dostępny dla mieszkańców, jednak z pewnymi ograniczeniami polegającymi na wykonywaniu wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom. W dalszym ciągu zawieszona zostaje możliwość osobistego przyjmowania stron  w sprawie skarg i wniosków.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników, przypominamy, że konieczne jest jednak przestrzeganie zalecanych zasad sanitarnych. Bezpośrednia obsługa mieszkańców odbywa się w wydzielonej części budynku w przedsionku Urzędu Gminy. Każdy, kto chce załatwić sprawę, proszony jest o wcześniejsze telefoniczne zarezerwowanie wizyty na konkretną godzinę, co pozwoli na sprawniejszą obsługę. Telefony i adresy mailowe są dostępne na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wyrach www.wyry.pl w zakładce Urząd Gminy.

Przy wejściu do urzędu prosimy o użycie dzwonka i oczekiwanie na pracownika. To on wskaże mieszkańcowi/klientowi miejsce – specjalnie zabezpieczone stanowisko z osłonką z plexi. W przedsionku może być obsługiwana tylko jedna osoba (na tyle pozwala miejsce). Przypominamy, że wszystkich mieszkańców i klientów przychodzących do urzędu obowiązuje zasłonięcie ust i nosa. Obowiązkowa jest też dezynfekcja rąk. Pojemniki z płynem odkażającym zostały umieszczone przy wejściu.

Jednocześnie cały czas gorąco zachęcamy naszych mieszkańców, by mimo wznowienia bezpośredniej obsługi, w miarę możliwości do niezbędnego minimum ograniczyli wizyty w budynku Urzędu Gminy oraz – jeśli to możliwe – korzystali z alternatywnych form komunikacji – ePUAP, e-mail, telefony. Przy wejściu do budynku urzędu cały czas działa także skrzynka podawcza, w której można zostawić dokumenty i korespondencję. Również płatności zachęcamy wykonywać elektronicznie.

KONTAKT:

  • Urząd Gminy – tel. 32 325 68 00, e-mail: urzad@wyry.pl
  • Urząd Stanu Cywilnego – tel. 32 325 68 10, e-mail: usc@wyry.pl
  • Ewidencja ludności i działalności gospodarczej – tel. 32 325 68 11, e-mail: ewidencja@wyry.pl
  • Referat Podatków i Opłat – tel. 32 325 68 50, e-mail: podatki@wyry.pl
  • Gospodarka odpadami – tel. 32 325 68 23, e-mail: odpady@wyry.pl
  • Edukacja – tel. 32 325 68 33, e-mail: edukacja@wyry.pl
  • Geodezja – tel. 32 325 68 41, email: kierownik.gg@wyry.pl
  • Planowanie przestrzenne – tel. 32 325 68 40, email: planowanie@wyry.pl
  • Gospodarka Komunalna – tel. 32 325 68 20, email: kierownik.gki@wyry.pl
  • Inwestycje – tel. 32 325 68 30, email: kierownik.izp@wyry.pl
  • Promocja i Fundusze – tel. 32 325 68 32, email: fundusze@wyry.pl

powrót

Kontakt z urzędem

Urząd Gminy Wyry
ul. Główna 133
43-175 Wyry
tel.: 32 32 56 800
fax: 32 32 56 809
e-mail: urzad@wyry.pl

Godziny urzędowania

  • Poniedziałek: 7:30 - 17:00

  • Wtorek: 7:30 - 15:30

  • Środa: 7:30 - 15:30

  • Czwartek: 7:30 - 15:30

  • Piątek: 7:30 - 14:00

Godziny otwarcia kasy

  • Poniedziałek: 8:00 - 16:30
    (przerwa od 12.00 - 13.00)

  • Wtorek: 8:00 - 15:00
    (przerwa od 12.00 - 13.00)

  • Środa: 8:00 - 15:00
    (przerwa od 12.00 - 13.00)

  • Czwartek: 8:00 - 15:00
    (przerwa od 12.00 - 13.00)

  • Piątek: 8:00 - 13:00

 

  • Konto bankowe:
    Bank Spółdzielczy Tychy
    Nr rachunku 81 8435 0004 0000 0000 6145 0001