Wójt Gminy Wyry ogłasza sprzedaż środka trwałego – PLOTER OCE CS2424 stanowiącego własność Gminy Wyry.
- Nazwa i siedziba sprzedawcy:
Urząd Gminy Wyry – 43-175 Wyry ul. Główna 133. - Miejsce i termin przetargu:
Otwarcie kopert nastąpi w dniu 26 maja 2022r.o godz. 1100 w siedzibie Urzędu Gminy Wyry, 43-175 Wyry ul. Główna 133. - Miejsce, w którym można obejrzeć sprzedawany przedmiot trwały:
43-175 Wyry ul. Główna 58 (Pawilon Usługowo-Handlowy sala obrad na I piętrze). - Cena wywoławcza/minimalna:
500 zł brutto. - koszty związane z przewiezieniem plotera OCE CS2424 ponosi zainteresowany.
- Oferta powinna zawierać:
Oferowaną cenę brutto oraz sposób jej zapłaty. - Dane oferenta (imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby.
- Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście na adres: Urzędu Gminy Gminy Wyry, 43-175 Wyry ul. Główna 133.
- Oferty należy składać do dnia 25 maja 2022 r. do godziny 15.30 w zaklejonych kopertach z dopiskiem „sprzedaż środka trwałego – ploter OCE CS2424”.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury sprzedaży bez podania przyczyny.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32/325 68 15, osoba do kontaktu: Pan Adam Gruszka.
- Kryterium wyboru oferty będzie oferowana cena. Przedmiot przetargu nabędzie oferent, który zaoferuje najwyższą cenę.
- Termin zapłaty i zakupu:
Przekazanie środka trwałego wraz z dokumentami nastąpi po zawiadomieniu o przyjęciu oferty oraz uiszczeniu na konto Urzędu Gminy Wyry opłaty wynikającej ze złożonej oferty, w terminie 7 dni od dnia poinformowania oferenta.
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Wyry reprezentowany przez Wójta Gminy Wyry z siedzibą w Wyrach przy ulicy Głównej 133.
Z administratorem można się skontaktować poprzez email wojt@wyry.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres email: inspektorodo@wyry.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane będą przetwarzane w związku z uczestnictwem w udziału w przetargu oraz ewentualnego zawarcia umowy w przypadku zbycia środka trwałego i związane z tym wymagane dokumenty, a także w celu odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym podmiotom w zakresie niezbędnym do realizacji ustawowych zadań publicznych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu (jeśli zezwalają na to przepisy prawa).
Pani/Pana dane nie będą służyły do zautomatyzowanego podejmowania decyzji i nie będą profilowane. Będą przetwarzane w systemach informatycznych i w formie tradycyjnej.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Załączniki: