Miej wpływ na to co dzieje się w gminie – złóż wniosek do projektu budżetu!

Do 11 października mieszkańcy mogą składać wnioski do projektu budżetu na 2022 rok.

Wnioski powinny zawierać nazwę zadania (czynności), jego krótką charakterystykę, uzasadnienie realizacji i szacunkowy koszt. Można je składać do skrzynki podawczej przy wejściu do Urzędu Gminy, drogą mailową na adres urzad@wyry.pl, lub za pośrednictwem skrytki ePUAP. Złożenie wniosku nie oznacza automatycznego ujęcia proponowanych wydatków w projekcie budżetu!

Możliwość składania przez mieszkańców wniosków do projektu budżetu wynika z uchwały Rady Gminy Wyry z 26 sierpnia 2010 roku w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej. Zgodnie z nią, wójt Gminy Wyry na podstawie złożonych wniosków mieszkańców, radnych, poszczególnych referatów urzędu, projektów planów finansowych jednostek organizacyjnych gminy, uwzględniając planowane dochody gminy, sporządza i przedkłada projekt uchwały budżetowej Radzie Gminy Wyry i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Katowicach.

powrót